New beginnings

It's probably about 10 years ago that I started blogging on this platform (and even longer if I think of the Wordpress blog I had as a student, about 15 years ago). I loved writing about what I created and blogging also motivated me to create more. Besides this blog, I was active in couple of online craft communities and forums. 

Het is ongeveer 10 jaar geleden dat ik begon met bloggen op dit platform (en zelfs langer geleden als ik denk aan de Wordpress-blog die ik had als student, ongeveer 15 jaar geleden). Ik vond het heerlijk om te schrijven over wat ik maakte en bloggen motiveerde me ook om meer te maken. Naast deze blog, was ik actief in verschillende creatieve communities en op forums.

Instagram's popularity and usability caused me to stop writing. I didn't stop creating though! But in a world that's fast and busy, I do take less time for the things I enjoy most. Things that slow me down and make me happy.
 
De populariteit en het gemak van Instagram, heeft ervoor gezorgd dat ik gestopt ben met schrijven. Ik ben echter nooit gestopt met maken! In een wereld die snel en druk is, neem ik wel minder tijd voor de dingen waar ik het meest van hou. Die me vertragen en blij maken.

This blog intends to do just that: help me slow down by writing about the things I enjoy most. Currently those things are houseplants, crochet, baking, walking and Postcrossing. I do tend to switch hobbies fast and often - but writing seems to stick.

Deze blog is daarvoor: om te helpen vetragen door het schrijven over de dingen die ik het liefste doe. Op dit moment zijn dat kamerplanten, haken, bakken, wandelen en Postcrossing. Ik verander vaak en snel qua hobby's, maar schrijven lijkt altijd te blijven.

No comments:

Post a Comment