Indoor hobby

With the change of the seasons, my hobbies change too. During Spring and Summer, I spent most of my time on my plants. My house was filled with cuttings and the garden and balcony kept me busy too. Shorter days and cooler temperatures make me want to spend more time in the house. Crafting, cooking and Postcrossing fit my needs right now. I started Postcrossing in July 2010, many moons ago. Was super active for a couple of years, then on and off till today. One of my new coworkers mentioned she's an active Postcrosser, so I decided to dust off my account on there.
Nu het seizoen veranderd, veranderen mijn hobby's mee. Tijdens de lente en zomer ben ik vooral bezig  met mijn planten. Mijn huis stond vol stekjes en ik was druk met de planten in de tuin en op het balkon. De kortere dagen en lagere temparaturen zorgen ervoor dat ik nu liever binnen ben en dingen in huis doe. Creatief bezig zijn, koken en Postcrossing zijn wat ik nu graag doe. Ik ben in juli 2010 begonnen met Postcrossing - een ontzettend leuke manier om kaartjes over de wereld te versturen en ontvangen. Ik ben er een paar jaar heel actief mee geweest, daarna op en af tot nu toe. Een nieuwe collega van me vertelde me dat ze aan Postcrossing doet, daarop heb ik mijn account daar maar weer eens afgestoft.

Today I drafted 5 new addresses and got to send a postcard to Germany, Bangladesh, Canada, Finland and the Netherlands. I love reading the profile texts and finding a suitable card from my stash to send. I still have a decent collection of postcards, but will definitely buy a few more. 

Vandaag kreeg ik 5 nieuwe adressen toebedeeld en mocht ik een kaart versturen naar Duitsland, Bangladesh, Canada, Finland en Nederland. Ik vind het ontzettend leuk om een kaart uit te zoeken die bij de ontvanger past. Heb een leuke voorraad , maar ga er vast weer een paar mooie bijkopen.


And now I wait - some cards will only travel a few days, most a few weeks. As soon as one of my cards arrived and is registered, my address will be drafted too.

En nu is het wachten - sommige kaarten zijn er binnen een paar dagen, de meeste zullen enkele weken onderweg zijn. Zodra één van mijn kaarten is gearriveerd en geregistreerd wordt mijn adres aan iemand anders gegeven.









No comments:

Post a Comment